Thursday, April 16, 2015

Harapan pingat emas dari skuad Harimau Muda di Sukan Sea cerah.


Daripada pemerhatian aku, kalau Harimau Muda boleh jadi juara kumpulan, maka mereka boleh ditabal sebagai pemenang pingat emas bola sepak di Sea Games, Singapura. Ini aku begitu yakin sekali. Amat positif sekali.

Korang cuba bayangkan, Thailand kita boleh seri, lepas tue kita menang dengan Vietnam, Laus dan Brunei lepas tue kalah dengan Timur Leste (sebab ranking dia lagi baguih dari kita kan), hahahah... aku rasa paling-paling busuk pun kita duduk dalam kedudukan kedua kumpulan dan layak ke pusingan kedua atau separuh akhir.

Bagi aku, tak dak isu pun dalam group mana Malaysia ditempatkan, memang diakui, yang Malaysia dalam kumpulan yang sukar. Kalau kalah, balik awal. Senang ja kan. Hahhahaha.. Tapi aku harap jangan la. Kita boleh buat kejutan dalam sukan Sea nie. Aku yakin. InsyaAllah. Buat masa sekarang, pedulikan politikus dalam FAM. Sebab mereka memang menyusahkan. Apa yang penting, tumpukan kepada perlawanan-perlawanan nie.

Ayuh Malaysia, ayuh Harimau Muda... Bangkitlah...

ps: member-member aku dah bising dah... Dah ajak pergi Singapore nie.. Join Ultras Malaya... Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........................


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget