Dollah lega dapat undian seimbang

/
1 Comments

Kelayakan Piala Dunia 2018 dan Piala Asia 2019

Dollah lega dapat undian seimbang

Aku suka sebenarnya dengan artikel dari Utusan ni. Dollah lega dapat undian seimbang. Aku pun suka dengan keberanian Dollah berkata begini.

Dollah Salleh (kiri) berbincang dengan Setiausaha Agung FAM, Datuk

Datuk Midin pula, sasar Dollah merit masuk AFC Cup. Betullah kata Datuk Midin, tak mahu jadi Mat Jenin. Sasaran mestilah realistik.

Tapi bang Dollah, UAE berada di ranking 68, Saudi Arabia berada di ranking 95, Palestin di ranking 140, dan Timor Leste ranking 152. Bang...oooo..bang...Malaysia ranking 164 tu bang....how dare u said "undian seimbang". Bang...belah Arab main cukup bagus bang...teknik ada, fizikal ada, taktikal pun ada...bang.....bang....bangun bang....janganlah nak jaga hati diorang tu bang.....Palestin yang berperang pun atas kita bang. Kita tak berperang, ada stadium bagai, duk bawah dia bang.... 

Harap abang ok la ye.........

Bang tengok ranking diorang kat sini eh http://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ranking-table/men/afc.html


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit


    You may also like

    LightBlog