SBK 2015 - Pengalaman berharga, Terima Kasih AirAsia

/
0 Comments

SBK 2015 - Pengalaman berharga, Terima Kasih AirAsia

Atas kepercayaan yang diberikan oleh AirAsia, Stylosport telah merakamkan detik-detik ketika perlumbaan SBK15.

Satu pengalaman yang berharga buat aku sendiri sebab first time pergi litar Sepang. Hahaha....

Atas tiket AirAsia ni, aku dapatlah merasa duduk di atas paddock, makan di VIP Lounge dan juga masuk ke dalam pit perlumbaan yang dibawakan oleh petugas dari Spain iaitu Ana. Nama penuh dia, jawatan dia aku tak tahu. Tengah syok makan tetiba dia ajak tengok pit. So, aku on je lah.

Masa masuk dalam pit tu, ternampak Zulfahmi, tapi tak sempat lah nak bertegur sapa sebab aku dok sibuk amek gambar.

Makanan memang superb

Kalau cerita bab makanan ni, makanan dekat sini memang superb. Memang sedap semuanya. Sekali makan, pasti nak lagi.

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Pandangan dari dalam pit

Daripada penjelasan yang diberikan oleh Ana, setiap pelumba di bekalkan 2 pasang sut dan terdapat 22 orang pelumba dari pelbagai kategori.

Selain itu, motosikal yang di gunakan juga di selia rapi oleh mekanik yang bertugas. Pemasangan segala komponen akan di buat di dalam pit ini. Sesudah tamat perlumbaan, segala komponen motosikal ini juga akan di tanggalkan.

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Pandangan semasa perlumbaan

video



Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015




Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit


    You may also like

    No comments:

    LightBlog