SBK 2015 - Pengalaman berharga, Terima Kasih AirAsia

Malaysian WorldSBK 2015, airasia, sbk15, FIM Superbike World Championship, sepang international circuit


SBK 2015 - Pengalaman berharga, Terima Kasih AirAsia

Atas kepercayaan yang diberikan oleh AirAsia, Stylosport telah merakamkan detik-detik ketika perlumbaan SBK15.

Satu pengalaman yang berharga buat aku sendiri sebab first time pergi litar Sepang. Hahaha....

Atas tiket AirAsia ni, aku dapatlah merasa duduk di atas paddock, makan di VIP Lounge dan juga masuk ke dalam pit perlumbaan yang dibawakan oleh petugas dari Spain iaitu Ana. Nama penuh dia, jawatan dia aku tak tahu. Tengah syok makan tetiba dia ajak tengok pit. So, aku on je lah.

Masa masuk dalam pit tu, ternampak Zulfahmi, tapi tak sempat lah nak bertegur sapa sebab aku dok sibuk amek gambar.

Makanan memang superb

Kalau cerita bab makanan ni, makanan dekat sini memang superb. Memang sedap semuanya. Sekali makan, pasti nak lagi.

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Pandangan dari dalam pit

Daripada penjelasan yang diberikan oleh Ana, setiap pelumba di bekalkan 2 pasang sut dan terdapat 22 orang pelumba dari pelbagai kategori.

Selain itu, motosikal yang di gunakan juga di selia rapi oleh mekanik yang bertugas. Pemasangan segala komponen akan di buat di dalam pit ini. Sesudah tamat perlumbaan, segala komponen motosikal ini juga akan di tanggalkan.

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Pandangan semasa perlumbaan




Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015

Malaysian WorldSBK 2015




Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit

    COMMENTS

    Name

    Arbaie,5,Badminton,11,Basikal,1,Berita Merapu,67,Bola Sepak,1,Bundesliga,4,championleague,87,EPL,426,EPLfantasy,14,euro,1,EURO2016,4,FAM,26,harimaumalaya,95,Hoki,5,Iklan,2,info,65,jersi,3,Kedah,2,La Liga,6,Lain,165,Liga Super,9,Liga Super Malaysia,2,Liga super Malaysia 2015,1,Liga super Malaysia 2015 | Pahang | JDT,1,ligasuper,221,Malaysia,210,MotoGP,2,otherleague,194,pialamalaysia,17,ragbi,1,Santai,363,Selangor,1,Seman,20,Serie A,1,StyloAktiviti,3,styoshop,1,Transfer News,104,Trip to London,6,ultras Malaya | Bola Sepak,1,WCQ,2,World Cup 2014,182,
    ltr
    item
    Stylo Sport: SBK 2015 - Pengalaman berharga, Terima Kasih AirAsia
    SBK 2015 - Pengalaman berharga, Terima Kasih AirAsia
    Malaysian WorldSBK 2015, airasia, sbk15, FIM Superbike World Championship, sepang international circuit
    http://2.bp.blogspot.com/-n7UZRz8qdSk/Vb7DjGPRX5I/AAAAAAAAM1s/jbd7gcQ3WGk/s400/DSC_0831.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-n7UZRz8qdSk/Vb7DjGPRX5I/AAAAAAAAM1s/jbd7gcQ3WGk/s72-c/DSC_0831.jpg
    Stylo Sport
    http://stylosport.blogspot.com/2015/08/sbk-2015-pengalaman-berharga-terima.html
    http://stylosport.blogspot.com/
    http://stylosport.blogspot.com/
    http://stylosport.blogspot.com/2015/08/sbk-2015-pengalaman-berharga-terima.html
    true
    176535665452988984
    UTF-8
    Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy