Tuesday, May 26, 2015

Dollah gugurkan Ramadhan, Baddrol dan Afiq dari perlawanan sarkas.


Ramadhan Hamid (Harimau Muda B), Baddrol Bakhtiar (Kedah) dan Afiq Azmi (Selangor) digugurkan oleh abam Dollah untuk perlawanan menentang Spurs esok. Ini kata Abam Dollah berikutan pengguguran mereka,

"Baddrol mengalami kecederaan, jadi dia terpaksa diketepikan. Ramadhan pula digugurkan kerana kita hanya senaraikan dua penjaga gol manakala Afiq saya terpaksa gugurkan kerana daripada lima pemain import yang saya panggil, tiga adalah pemain di bahagian serangan.

"Jadi saya terpaksa korbankan Afiq hanya untuk perlawanan ini. Nama dia tetap terjamin dalam skuad kebangsaan untuk aksi persahabatan bertemu Hong Kong, 6 Jun ini serta dua aksi Kelayakan Piala Dunia 2018/Piala Asia 2019 bertemu Timor Leste dan Palestin selepas itu," kata Dollah. (sumber)

Apa pandangan anda? Tak pasal-pasal Baddrol injured. Pastu sebab nak menang punya pasal, Afiq digugurkan sebab nak pakai pemain import. Korang tengok politik diorang. Macam gampang kan. Dulu cakap untuk mendedahan kepada pemain Malaysia, tapi sekarang? Memang menyusahkan orang. Yang aku tak puas hati, Baddrol injured. Tak pasal-pasal injured. So, siapa yang akan menanggung, Kedah jugak kan.

Cilakak....

Apapun, aku dengar kalau menang lawan Spurs nanti, ranking Malaysia leh melonjak ke tangga ke 100 kan... hahahahhaha.. Lupa, ranking Malaysia tak penting...

Wakakkakaka..



Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget