Monday, May 25, 2015

Berakhirnya EPL, La Liga, Bundesliga musim 2014/2015.


Lama dah aku tak menaip secara jujur dan bukan kerana paksaan. hahahhaha... Entahlah, mood untuk aku update kat Stylo Sport nie macam berkurang sangat. Nak kata sibuk tue, memang la sibuk, tapi tima ada masa, aku tak pulak update story dalam Stylo Sport nie.

Huhuhuh

Banyak cerita yang boleh aku kongsikan, tapi aku pun tak tahu apa masalahnya. Adakah ia berkaitan dengan Liverpool? ahahahhaha... Aku pun tak sure. Yang aku pasti, semalam kena belasah sampai 6 gol. Aku target 8 gol, tapi 6 jer. hahahaha

Selepas nie dah tak ada dah cerita berkaitan dengan liga-liga antarabangsa disebabkan semalam merupakan perlawanan terakhir untuk kebanyakan liga-liga utama di eropah. Berikut adalah juara-juara liga-liga utama di eropah.

EPL: Chelsea
La Liga: Barcelona
Bundesliga: Bayern Munich
Eredivisie: PSV
Belgium Pro League: Gent
 

EPL: Chelsea laaaaa... hhuhuhu

La Liga: Barcelona..

Bundesliga: Bayern Munich

Eredivisie: PSV Eindhoven

Belgium Pro League: Gent


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget