Monday, April 13, 2015

Manchester kena belasah dengan Manchester.

 

Walaupun perlawanan semalam, tidaklah begitu penting, tapi aku ceritakan jua lah gamaknya... Hahahhaha.. jangan marah yer fan-fan Manchester, tak kisah la United ka ataupun City. Kesimpulan yang aku boleh buat sekarang, Manchester United tidak perlukan penyerang pun sebenarnya. Kiranya, diorang dah boleh jual dah Falcao, Van Persie mahupun Rooney.

Hahhahaah..

Apapun, tahniah kepada pemenang semalam. Aku tak tengok pun semalam sebab sibuk iron baju, kemas rumah dan settle anak-anak. Tidur awal kot semalam. Ushar Livescore jer tgk keputusan perlawanan.

Nak suruh admin sorang lagi yang fan Man Utd cerita, sekali dia EL la pulak. Kereta tak sihat katanya. So, aku update lah yang termampu dan yang terdaya. Dok cari link gol-gol semalam, aku tak jumpa plak. Adeeh...

1st gol dari Aguero

Asley Young menyamakan kedudukan. 1-1

Felliani mengamuk. lalu emnjaringkna gol kedua

Smalling melebarkan jurang dengan gol ketiga. Free header kot.

Mata dengan gol ke 4. Hart kena ayam jerr..

Aguero melengkapkan perlawanan dengan gol peribadinya yang ke dua. Namun tidak dapat menyelamatkan City dari dimalukan United.

Kepada penyokong City... Padan muka.. ahhahahaha


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget