Gaji pemain bola di Malaysia

/
0 Comments

Gaji pemain bola Malaysia

Fuhh..terliur tengok gaji pemain bola Malaysia sekarang. Bukan calang-calang gaji mereka.


Kalau sebelum ni ada mak bapak yang cakap kat anak mereka "Lebih baik ko jadi engineer atau arkitek lah nak" mesti sekarang dah suruh main bola pulak.

Ni kalau aku dapat gaji banyak ni, beli rumah 4-5 biji, lepas tu sewakan. Dah pencen main bola, boleh dapat income. Gaji mahal pun tapi takat boleh main sampai umur 35 je. Lepas tu takde nak buat apa dah. Jadi lah coach ke buat bisnes sendiri ke.

Kalau gaji pemain ni tak de tapis-tapis dari kelab, mesti ramai budak-budak bercita-cita nak jadi pemain bola. Dapat pulak kawen dengan retis lah, model lah......fuyooooooooooo...

kbai


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit


    You may also like

    No comments:

    LightBlog