Monday, April 13, 2015

Fabregas membuktikan hidung penyek boleh score gol.


Fabregas yang dulunya begitu hensem, kini terpaksa redho yang kini hidungnya telahpun penyek sepertimana kebanyakkan pemain-pemain Malaysia. Namun, dengan hidung penyek tersebut, beliau telahpun membuktikan bahawa individu yang berhidung penyek boleh menjaringkan gol dan menjulang kelab di peringkat yang lebih baik.

Menurut Fabregas, walaupun hidung penyek, ini tidak bermakna pemainan bola sepak harus dalam keadaan penyek juga. Gol tunggal semalam membuktikan yang orang yang berhidung penyek seperti Fabregas, mampu menjaringkan gol kemenangan menentang QPR malam tadi.



Fabregas berharap, pemain-pemain yang berhidung sepertinya, tidak begitu memikirkan paras rupa kerana itu tidak penting untuk menjaringkan gol. Malah, Fabregas juga menegaskan, hidung penyeknya itu dilihat pembangkit semangat baginya bagi meneruskan perjuangan dan sisa-sia hidupnya di kelab Chelsea buat masa kini.

Fabregas juga menegaskan, hidung yang penyek boleh membuatkan pasukan kebangsaan yang berada di tangga ke 164, boleh berjaya.

Terima kasih Fabregas atas nasihat anda. Kami akan take note berkenaan isu hidung penyek dan no 164 itu yer...

Hahhahahahaha...

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget