Sunday, March 22, 2015

Super Sunday. Liverpool vs Manchester United, Barcelona vs Real Madrid El Classico






Hari Ahad yang menarik untuk peminat bola sepak terutamanya penyokong Liverpool, Manchester United, Barcelona dan Real Madrid. Bersedia lah anda dengan kopi atau teh di depan televisyen, kerana perlawanan ini merupakan perlawanan tumpuan untuk malam ini.

Untuk game Liverpool vs Manchester United, bersedia lah anda dengan secawan kopi pada pukul 9.30 malam dengan cikedis atau keropok-keropok untuk dikunyah. Brendan Rodgers vs Van Gaal, mesti menarik kan?


Dah abeh game Liverpool Manchester ni, korang suma boleh lajak tengok El Classico, antara Barcelona vs Real Madrid. Topup la air dengan cikedis tu banyak banyak sebab game start pukul 11.30 mlm, setengah jam selepas game Liverpool.



Buat mereka yang plan untuk marathon tengok bola, anda dinasihatkan untuk berehat secukupnya pada hari ini dan bersedia untuk menjadi burung hantu. Buat isteri-isteri di rumah, sila bersabar dengan suami anda jika mereka peminat bola sepak tegar.

Pundits-pundits bola sepak mengagak bahawa dengan prestasi Liverpool dan Manchester United kebelakangan ini, mereka memberikan Liverpool sebagai 'slight favorite' untuk memenangi game pada malam ini. Liverpool dikatakan favorite dengan 54% kelebihan berbanding Manchester United.

Untuk El Classico pula, dengan prestasi memberangsangkan Barcelona dan Lionel Messi, kebarangkalian Barcelona untuk menang mengikut pundits adalah melebih 60%. Real Madrid yang sedang bergelut dalam kancah La Liga pasti akan melakukan sesuatu dan tidak akan berdiam diri apabila El Classico ini bermula.

Namun, anggapan daripada pundits tak semestinya tepat. Game antara rival sememangnya menarik. Buat penyokong setia setiap kelab, have a blast tonight. Winner takes all. Hahaha~

-bergkamp-


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget