Friday, March 20, 2015

Trip to London: Pandangan pertama kali di London


Akhirnya, aku tiba di ibu kota England, London dengan jayanya. Siapa sangka, blogger sukan macam aku nie dijemput bersama-sama media dari Malaysia untuk cover story berkenaan QPR Coaching Clinic London di atas jemputan AirAsia. So, bila bercakap pasal jemputan oleh AirAsia, segala perbelanjaan makanan dan penginapan adalah ditanggung. Memang terbaiklah...

Untuk pengetahun semua, klinik yang dianjurkan oleh AirAsia nie sudahpun berlangsung sepanjang 2014 merangkumi beberapa destinasi seluruh asia antaranya Bangkok, Guang Zhou, Key Ell dan Kota Kinabalu. Dan dari kesemua destinasi itu, 4 prang telahpun terpilih untuk mengikuti sambungan latihan klinik bola sepak yang mana ia dilakukan di Akedemi Bola Sepak QPR. Perincian mengenai budak-budak nie, nanti aku cerita.

Huhuhu...

Tapi entry nie bukan nak cerita pasal klinik bola tue, tapi nk tunjuk kat korang yang aku dah sampai pun London... Hahhahahah... Sejuk beb. Sebenarnya, aku pun tak sangka akan sejuk macam nie. Nak buat macam mana kan, biasanya kita selalu pusing 1 Malaysia ja. Kini satu London bro. Tapi hari ini aku tak pusing Kota London lagi. Letih...




Semua gambar nie aku ambil dalam bas jer. Tak sempat nak keluar mana-mana lagi sebab kepala pusing. Apa tidaknya, dalam plane, bukan leh tidur sangat pun. Sakit tengkuk aku nie, kaki pun berat ja. KL ke Abu Dhabi, 7 jam, Abu Dhabi ke London, lagi 7 jam. 

Huhuhuhu.

Tapikan, Siapa sangka blogger sukan macam aku nie sampai ke London. Korang jangan jeles plak, sebab bukan niat aku nak riak, tapi sekadar nak memberitahu, kalau niat kita nie betul-betul ikhlas, insyaAllah, Allah akan bagi kita sesuatu yang sangat bermakna. insyaAllah...

Recent Comments Widget