Saturday, March 21, 2015

Sesi temuramah bersama Nedum Onuoha dan Chris Ramsey di QPR TrainingGrounds.


Sesi temuramah bersama pemain pertahanan QPR, Nedum Onouha berlangsung dekat QPR Training ground. Sesi temuramah itu jugak melibatkan pengurus QPR, Chris Ramsey. Aku, sebagai blogger, sekadar pemerhati jer. Ini merupakan satu pengalaman berharga untuk aku sebab bagi aku inilah sesi temuramah pertama aku dalam hidup. Jadi, aku tak pasti sangat apa yang nak ditanya, dan apa yang patut aku tulis. First timer katakan.

Huhuhuh...

Aku tak tahu bagaimana sebenarnya sesi temuramah berlangsung secara rasmi sebab kalau kat Malaysia pun, aku tak pernah pun nak join benda-benda macam nie, inikah pula apabila melibatkan beberapa agensi berita yang boleh tahan hebatnya. Korang nak tahu, Skysport ada, BBC ada, Dailymail ada yang paling menarik, Stylo Sport pun ada tau. 


Hahahahahah...

Sesi temuramah itu berlangsung dalam suasana yang sangat rileks malah Onouha dan Chris Ramsey dilihat seolah-olah cakap secara bersahaja ja. Nampak tiada tekanan. Aku tak tahilah kalau kat Malaysia macam mana, dan aku harap, nanti kalau ada peluang di Malaysia, aku pun nak join jugak buat benda-benda macam nie.


Selepas sesi temuramah itu, kami diperkenalkan dengan 4 orang pemain remaja yang telah dipilih untuk mengikuti program AirAsia, QPR Couching Clinic London. 4 orang kesemuanya, 2 daripada Malaysia, seorang dari Thailand and seorang dari China.


Dari kiri, Mohd Azmizan Ruslih (MAS), Ren Wei (CHN), Mohd Nur Aiman Omran (MAS) dan Nattanan Biesamrit (THAI). Pasal budak-budak nie, nanti aku cover kemudian. Untung budak-budak nie... Aku pun untung jugak, datang ke London nie... Hahahahahah..
Recent Comments Widget