Sunday, March 22, 2015

Aura Kelab Blogger Ben Ashaari di Lotfus Road Stadium, London.


Kelab Blogger Ben Ashaari dah sampai merata dah la wei. Paris, Maldives, Japan, China dan terkini, aku sebagai wakil kelab, ke London. Syukur sangat-sangat kerana diberi peluang untuk ke London untuk membuat liputan bersama-sama media seperti The Star, NST, Harian Metro, Borneo Post dan Sin Chew semasa QPR Coaching Clinic di London ini berlangsung. Aku, sebagai blogger. Membawa nama blogger, dipentas antarabangsa. Pergh... Bangga sekejap...

Hahahahaha..

Tadi, aku bersama rombongan media ke Stadium Lotfus Road, London. Bukan media dari Malaysia sahaja, malah terdapat media dari Thailand dan juga China. Dan wakil blogger, aku sorang ja. Preasure jugak kan, tapi aku tabahkan jua diri nie..

Hehehehe...

Di stadium, kami diberi peluang untuk melawat kawasan sekeliling, ruangan media, bilik persalinan, bilik fisio, malah berpeluang untuk menjejak padang bola. Memang terbaik bro. Aku tiba-tiba terbayang aku kat Anfield. Hahahaha... Poyo sat. Tapi ceritanya, memang sempoilah.






Sebenarnya tujuan kami dibawa ke stadium adalah membuat liputan media terhadap empat wakil asia iaitu Azmizan dan Aiman yang dari Malaysia, manakala Nattanan dari Thailand manakala Ren Wei dari China. Layanan macam VVIP siot... Hahahaha. Jeles aku tengok. Mereka memang beruntung sangat-sangat kerana dapat peluang untuk mengikut program ini. 


Next entry aku cita pasal Aiman dengan Azmizan pulak yer.... Ngantuk. Nak tidor dulu yer... Letih jalan-jalan London weh.... 

Hahahahahahha

Recent Comments Widget