Hala Tuju Bola Sepak Malaysia: Apa kata mereka.

Lama aku tak menaip dalam nie. Sibuk memanjang. Aku pun tak tahu apa yang aku sibukkan sangat. Nak cakap gaji sampai juta-juta yng sebabk...


Lama aku tak menaip dalam nie. Sibuk memanjang. Aku pun tak tahu apa yang aku sibukkan sangat. Nak cakap gaji sampai juta-juta yng sebabkan aku sibuk memanjang, tak ada la pulak.. Hahhahaa.. Belasah ja la labu..

Apapun, aku nak sangat ulas mengenai perkembangan muktahir kali ini berkenaan bola sepak Malaysia tercinta. Apa yang pasti, mereka yang cintakan bola sepak Malaysia dah kena reman dah, dan sudah dibebaskan dengan ikat jamin. Menarik bukan. Mereka yang sayangkan bola sepak Malaysia diperlakukan sedemikan rupa. Aku pun tak faham sebenarnya.

Ok.. Back to reality world. Sebenarnya, dimanakah tahap bola sepak kita sekarang ini? Aku sebenarnya bingung jugak melihat pasukan Malaysia yang bertanding, seolah-olah sekadar melengkapkan jadual. Macam tak ke mana pun tahap bola sepak Malaysia. Nak salahkan siapa? Pemain? Jurulatih (dah resign dah pun)? Ataupun persatuan itu sendiri.

Sebenarnya banyak persoalan yang aku ingin utarakan, tapi masalahnya, siapa yang akan menjawab persoalan-persoalan ini?

Apa yang pasti, barisan kepimpinan FAM cakap mereka akan terus memperjuangkan bola sepak Malaysia, tah iya, entah tidak, aku pun tak tahu. Ultras pula dilihat sudah meluahkan kekecewaan mereka pada perlawanan di Shah Alam tempoh hari. Menteri pula, aku tengok, macam opportunities pulak. Standard la, dah dia memang ahli politik.

Jadi aku nak buat apa? So, soalan-soalan yang terpendam ini, aku simpan dulu untuk malam ini. Akan aku cuba luahkan nanti di forum "Hala Tuju Bola Sepak Malaysia: Apa kata Mereka" di Shah Alam malam ini..

Ternanti-nanti jugak apa yang dikatakan oleh ahli panel, Rambo (Ultras Malaya), B. Sathianathan, Rizal Hashim dan juga Asmawi Bakiri. Nak dengar sendiri, apa yang mereka nak cakap.

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit

    COMMENTS

    Name

    Arbaie,5,Badminton,11,Basikal,1,Berita Merapu,67,Bola Sepak,1,Bundesliga,4,championleague,87,EPL,426,EPLfantasy,14,euro,1,EURO2016,4,FAM,26,harimaumalaya,95,Hoki,5,Iklan,2,info,65,jersi,3,Kedah,2,La Liga,6,Lain,165,Liga Super,9,Liga Super Malaysia,2,Liga super Malaysia 2015,1,Liga super Malaysia 2015 | Pahang | JDT,1,ligasuper,221,Malaysia,210,MotoGP,2,otherleague,194,pialamalaysia,17,ragbi,1,Santai,363,Selangor,1,Seman,20,Serie A,1,StyloAktiviti,3,styoshop,1,Transfer News,104,Trip to London,6,ultras Malaya | Bola Sepak,1,WCQ,2,World Cup 2014,182,
    ltr
    item
    Stylo Sport: Hala Tuju Bola Sepak Malaysia: Apa kata mereka.
    Hala Tuju Bola Sepak Malaysia: Apa kata mereka.
    http://lh3.googleusercontent.com/-nBnqNiyZUfk/Vft1fbjFxqI/AAAAAAAALlo/b0AQS2wVsfY/s1600/blogger-image-1322480817.jpg
    http://lh3.googleusercontent.com/-nBnqNiyZUfk/Vft1fbjFxqI/AAAAAAAALlo/b0AQS2wVsfY/s72-c/blogger-image-1322480817.jpg
    Stylo Sport
    http://stylosport.blogspot.com/2015/09/hala-tuju-bola-sepak-malaysia-apa-kata.html
    http://stylosport.blogspot.com/
    http://stylosport.blogspot.com/
    http://stylosport.blogspot.com/2015/09/hala-tuju-bola-sepak-malaysia-apa-kata.html
    true
    176535665452988984
    UTF-8
    Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy