Hala Tuju Bola Sepak Malaysia: Apa kata mereka.

/
0 Comments

Lama aku tak menaip dalam nie. Sibuk memanjang. Aku pun tak tahu apa yang aku sibukkan sangat. Nak cakap gaji sampai juta-juta yng sebabkan aku sibuk memanjang, tak ada la pulak.. Hahhahaa.. Belasah ja la labu..

Apapun, aku nak sangat ulas mengenai perkembangan muktahir kali ini berkenaan bola sepak Malaysia tercinta. Apa yang pasti, mereka yang cintakan bola sepak Malaysia dah kena reman dah, dan sudah dibebaskan dengan ikat jamin. Menarik bukan. Mereka yang sayangkan bola sepak Malaysia diperlakukan sedemikan rupa. Aku pun tak faham sebenarnya.

Ok.. Back to reality world. Sebenarnya, dimanakah tahap bola sepak kita sekarang ini? Aku sebenarnya bingung jugak melihat pasukan Malaysia yang bertanding, seolah-olah sekadar melengkapkan jadual. Macam tak ke mana pun tahap bola sepak Malaysia. Nak salahkan siapa? Pemain? Jurulatih (dah resign dah pun)? Ataupun persatuan itu sendiri.

Sebenarnya banyak persoalan yang aku ingin utarakan, tapi masalahnya, siapa yang akan menjawab persoalan-persoalan ini?

Apa yang pasti, barisan kepimpinan FAM cakap mereka akan terus memperjuangkan bola sepak Malaysia, tah iya, entah tidak, aku pun tak tahu. Ultras pula dilihat sudah meluahkan kekecewaan mereka pada perlawanan di Shah Alam tempoh hari. Menteri pula, aku tengok, macam opportunities pulak. Standard la, dah dia memang ahli politik.

Jadi aku nak buat apa? So, soalan-soalan yang terpendam ini, aku simpan dulu untuk malam ini. Akan aku cuba luahkan nanti di forum "Hala Tuju Bola Sepak Malaysia: Apa kata Mereka" di Shah Alam malam ini..

Ternanti-nanti jugak apa yang dikatakan oleh ahli panel, Rambo (Ultras Malaya), B. Sathianathan, Rizal Hashim dan juga Asmawi Bakiri. Nak dengar sendiri, apa yang mereka nak cakap.

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit


    You may also like

    No comments:

    LightBlog