Wednesday, May 6, 2015

Inter Milan serahkan jersi no 4 kepada Javier Zanetti selama-lamanya.


Siapa tak kenal bekas pemain dan bekas kapten Inter Milan, Javier Zanetti. Berkelana di Italy selama 19 tahun di satu kelab sahaja iaitu Inter Milan. Beliau telahpun bersara secara rasmi tahun lepas, dan kini, no jersi, no 4 juga akan bersara daripada kelab Inter Milan selama-lamanya.

Pada hari isnin yang lalu, telah berlangsung penyerahan no 4 kepada beliau yang mana no 4 tersebut secara teknikalnya, telah bersara daripada digunakan oleh kelab Inter Milan kepada sebarang pemain. Malah no 4 tersebut telah diserahkan secara ekslusifnya kepada pemain lagenda dan kapten pasukan, Javier Zenetti.

Dalam majlis tersebut, telah berlangsung perlawanan amal yang melibatkan bekas-bekas pemain Inter Milan seperti Henan Crespo, Scolari, Zamorano malah Eto'O juga terlibat.


" Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang terlibat. Atmesfera sangat-sangat mengujakan. Malah saya tidak dapat melupakan detik-detik berharga ini terutamanya kepada peminat-peminat yang datang untuk perlawanan amal ini."

"Saya tidak akan sekali-kali melupakan peminat-peminat. Dengan meraka, karier saya terbina, malah kepada lawan saya di padang bola sepak, tanpa mereka juga, tidak saya berdiri pada malam ini."



"Anda semua maklum betapa pentingnya jersi Inter Milan kepada saya (jersi no 4)."
Komen Zenetti apabila ditanya mengenai jersi no 4.

Komen aku, huhu... Jersi pun boleh bersara erk... hahahahha

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget