Nasib baik Liverpool menang semalam. Kalau tak....

/
0 Comments

Kalau tak, teruk lagi aku kena bahan... hahahha..

Teringat masa kalah kepada Arsenal tempoh hari, aku terpaksa meng'silent'kan handphone aku seharian. Malas sangat nak tengok notification ataupun message dari wasup ataupun FB. Gila teruk kena bahan. Hahhaha. Tapi hari nie aku boleh bangga sikit, apabila Liverpool berjaya menewaskan Blackburn pagi tadi. Jaringan tak banyak pun, seketul jer, tapi menang,

Wembley, here we go...

Hahhahaha.. Sedikit recap perlawanan semalam. Gol dijaringkan oleh Countinho pada minit ke 72. Kira-kira maacm hujung perlawanan jugak la kan..Video tak jumpa lagi, nanti jumpa, akan diuploadkan di Stylo Sport..









Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit


    You may also like

    No comments:

    LightBlog