Pembukaan OneSilat di Putrajaya

/
0 Comments

OneSilat

Anda pernah dengar OneSilat? Ia adalah acara baru seperti MMA yang bakal menemui penonton Malaysia pada Sabtu, 23/5/2015 ini di Putrajaya bersempena dengan Festival Belia Putrajaya.

OneSilat

Pengenalan OneSilat

OneSilatOneSilat adalah kejohanan pertempuran global dan profesional berakar dalam seni mempertahankan diri yang kaya dengan kebudayaan Asia silat. Yang berasal dari Asia Tenggara, silat adalah seni bela diri yang boleh membawa maut yang diamalkan oleh berjuta-juta orang di rantau ini dan di seluruh dunia. Gaya berjuang adalah pelbagai dalam silat, dan teknik termasuk serangan tangan, tendangan, manipulasi bersama, membaling serta penggunaan senjata tradisional.

OneSilat adalah platform pertama di dunia bagi pengamal silat di seluruh dunia untuk berlawan secara profesional. Pertarungan OneSilat adalah berdasarkan kepada peraturan unik OneSilat, tanpa henti, hubungan penuh dan terdiri daripada tiga pusingan 3 minit, dan menetapkan latar belakang tinggi-oktana dengan lampu dan muzik, berjanji untuk memberikan penonton pengalaman adrenalin penuh tidak pernah dilihat sebelum ini dalam dunia silat.

Masa perlawanan


  • Perlawanan di jalankan dalam 3 pusingan, dengan setiap pusingan selama 3 minit, dengan selang 1 minit di antara pusingan.
  • Bagi "Title Match" di jalankan dalam 3 pusingan, dengan setiap pusingan yang berlangsung selama 5 minit, dengan selang 1 minit di antara pusingan.
  • Bagi Kejohanan Dunia di jalankan dalam 5 pusingan, dengan setiap pusingan yang berlangsung selama 5 minit, dengan selang 1 minit di antara pusingan.
Sebelum permulaan setiap perjuangan, setiap pejuang harus melaksanakan 8-langkah gerakan pencak silat gaya mereka sendiri.

Kategori pertandingan

OneSilat Weight Limit

Pesilat


Festival Belia Putrajaya

Jom kita turun ke Festival Belia Putrajaya dan saksikan pertandingan ini buat julung kalinya pada 22 - 24 Mei 2015

http://onesilat.com/index.asp


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit


    You may also like

    No comments:

    LightBlog