Wednesday, April 16, 2014

Segmen:Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru


Mungkin post ini lari sikit dengan dunia sukan. Tapi para ngefans suma jangan risau. Ini adalah platform bagi Stylo Sport untuk melebarkan stadium Stylo Sport yang bakal di leborkan bak kata orang peghok yeop.

Stylo Sport memberi kredit kepada Che Gu Hasrul Hassan kerana sudi membuat segmen ni. La ni den nk habaq info Stylo Sport pada kome sekaliang.

Nama blog: Stylo Sport


Nama blogger: Terdiri dari 4 posisi:-
                      Luis Garcia | Bergkamp | Armando Marcello |  Bluk

Umur anda : Boss kata "rahsia...."

Umur blog: 2 Bulan ++
Stylo Sport di tubuhkan oleh  Luis Garcia yang menanam cita-cita setinggi cita-cita Liverpool memenangi EPL musim ini yang mana cita-cita itu ialah untuk menjadikan Stylo Sport sebuah portal sukan setaraf Soccernet paling tidak pun ESPN. Luis Garcia berkerjasam dengan para pemain lain iaitu Bergkamp,  Armando Marcello dan Bluk dalam merealisasikan impian dan cita-cita kami dengan menyalurkan info mengenai dunia bola sepak Malaysia dan Luar Negara (khususnya EPL) pada awal pembabitan kami ini. Insya Allah Stylo Sport akan cuba mengkaver sukan-sukan lain memandangkan ketidakcukupanketanganandankekakian. Semuga segmen ini menjadi batu aras kepada semua blogger baru.
Recent Comments Widget