Wednesday, April 16, 2014

FC Barcelona berlatih guna bola RUGBI menjelang Copa Del Ray.


Selepas kalah dan gagal untuk mara ke separuh akhir Liga Juara-Juara, FC Barcelona dilihat bersungguh-sunguh untuk memenangi Piala Copa Del Ray menentang Real Madrid. Tapi kali ini, latihan yang dijalankan kelihatan janggal dan jarang sekali digunakan. Tambahan pula, bermain bola sepak menggunakan bola RUGBI.




Mungkin dengan piala Copa Del Ray ini sahaja dapat mengubat kedukaan dihati pemain dan juga peminat FC Barcelona. Kalau dilihat daripada carta La Liga, Bercelona kini menghuni tangga ke 3. Maknanya piala Copa Del Ray mungkin menjadi satu-satu nya piala yang dapat dimenangi oleh FC Bercelona. Itu pun kalau menang dengan Real Madrid malam nanti.
Real Madrid juga ingin memburu kejuaraan Copa Del Ray. Walaupun Ronaldo dilihat tercedera, namun Real Madrid masih ramai pemain yang hebat seperti Bale, Benzema untuk menggempur barisan pertahanan FC Barcelona.
Apapun kalau korang nak layan game el Clasico malam nanti, jalan lupa pukul 3.30am nanti. Channel berapa? Entah lah sebab aku dah subscribe dah Astro. Sekarang leh streaming la bro. Hehehhe. Tapi aku tak jamin nak bangun atau tidak malam nanti. Sedap tidur time musim hujan sekarang nie. Sejuk jer. Nyaman jer.

Hehehheheh

-luis Garcia-
Recent Comments Widget