Monday, January 12, 2015

Salam 0-1 peminat Manhester United...


Salam 0-1.

Tadic, aku terserempak dengan kawan aku sambil makan nasic lauk ayam percic. Lama sungguh tak jumpa kawan aku itu tadic, lebih 5 tahun tak jumpac. Dia nampak buncic sikic sebab makan banyac. Aku pun makan banyac jugac, tapi tak buncic macam kawan aku tadic.

Nak dijadickan ceritac, sembang punya sembang, sampai abic nasic aku makan. Tak sedar pulac yang nasic aku ambic itu separuh jer. Patut la tak cukup. Apa lagic, aku pun menambah nasic tadic dengan kuah campur. Ayam percic tadic banyak lagic, so aku tak tambah sangat lauk tue.

Abih makan nasic tadic, aku pun kena bergerak pulang ke opic sebab ada kerja yang perlu diselesaikan. Sebelum pulang ke opic, aku pun ucapkan salam 0-1 kepada kawan aku tadic.

sekian...

ps: Muka dia memang bengang tadic... hahahahhaha

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget