Monday, November 3, 2014

SPM 2014: Selamat berjuang semua..


(Off topik sikit)

Walaupun agak terlewat , dan rasanya dah tamat pun paper Bahasa Melayu kertas satu dan kertas dua, tapi rasanya tak ralat kalau kami di Stylo Sport ingin mengucapkan selamat berjuang untuk calon-calon SPM 2014. Semoga dipermudahkan semua ketika menjawab soalan yang bermula hari ini yer..

Tiba-tiba teringat zaman aku ambik exam SPM dulu. Iyalah, bukan budak feveret pun untuk score dalam SPM, tapi alhamdullilah, aku berjaya membuat ibu bapa aku tersenyum. Untuk calon-calon SPM, aku doakan korang semua berjaya dalam SPM kali ini.

Sedikit fakta yang aku kutip di METRO mengenai SPM 2014..


Again, good luck dan selamat berjaya semua...

 Daripada kami, krew Stylo Sport.

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget