Monday, January 4, 2016

Crystal Palace 0-3 Chelsea

Crystal Palace 0-3 Chelsea

menang besar lepas Mourinho pergi


Oscar wheels away in celebration after scoring the goal to hand Chelsea the lead against Palace and send them on their way to winning

Chelsea merakam kemenangan besar malam tadi semenjak  sabotaj ke atas Mourinho di laksanakan. Gol-gol Chelsea di jaringkan oleh Oscar, Costa dan juga Willian.




Rata-rata pemerhati bola nampak apa yang pemain Chelsea lakukan terhadap Mourinho. Dan apabila Gus Hiddink ambil alih, semua pemain memberikan yang terbaik di atas padang.

Sebelum ini Costa nampak seperti hilang ketajaman di jentera serangan. Ramai yang beranggapan bahawa jika Mourinho terus kekal di Stamford Bridge, Costa akan di jual.

Namun, setelah ketiadaan Mourinho, Costa menunjukkan kemampuannya. 1 gol dan 1 assists. Selain itu tidak kurang juga dengan Oscar dan Willian yang juga menjaringkan 1 gol dan 1 assists.

Chelsea sebenarnya bukan calang-calang pasukan. Namun, apa yang di tunjukkan kepada Mourinho adalah kuasa di atas padang. Jika pemain tidak menyukai jurulatih, kuasa yang paling ampuh ialah melakukan pemberontakan di atas padang dengan matlamat untuk sabotaj jurulatih tersebut.

Walaupun Mourinho di back up oleh Abramovich, tetapi kuasa pemain di atas padang ternyata memberikan kesan yang amat mendalam.

Dan peminat Chelsea sememangnya amat berterima kasih kepada Mourinho di atas jasanya menaikkan nama Chelsea dan mengecam tindakan pemain Chelsea.


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget