Saturday, May 2, 2015

Harimau Malaya bukan untuk disarkaskan..


Harimau Malaya dijangka akan melakukan perlawanan menentang Spurs, Liverpool, agak-agak korang, perlu tak?? Apa yang alu boleh katakan, ini semua buang masa dan tak langsung membantu skuad tercinta kita, Harimau Malaya.


Kalau korang perasan, semenjak dua nie ada kempen yang dilakukan oleh Ultras Malaya mengenai sarkas yang bakal dipertontonkan oleh Persatuan Bola Sepak Malaysia atau lebih dikenali dengan FAM. Aku tahu, korang leh tahu kan, kalau FAM nie buat keje, memang diorang nya orientasi lebih berkisar kepada duit. Sebenarnya aku memang leh agak dah FAM mesti punya buat satu event dengan harapan peminat-peminat Malaysia boleh terima. Memang sebelum-sebelum nie diorang dah berjaya, tapi kali ini, Stylo Sport akan menyahut saranan Ultras Malaya. Harimau Malaya bukan untuk disarkaskan...


Antara point yang menarik, kita boleh tanya diri kita, apa sebenarnya kepentingan perlawanan-perlawanam saekas nie sebenarnya. Nak kata menyumbang kepada perkembangan permainan Harimau Malaya, tak jugak rasanya. Nak kata membantu kepada peningkatan ranking bola sepak, jauh sekali.

Berdasarkan fakta tersebut, aku dengan crew Stylo Sport memboikot perlawanan-perlawanan sarkas ini. Banyak sebenarnya isu yang diutarakan, tapi akan kami ulas satu persatu di entry-entry akan datang.


Recent Comments Widget