Wednesday, March 4, 2015

Wolfburg dan Liverpool kini yang terbaik.

Liverpool

Semenjak kebelakangan nie, aku rasa macam Liverpool nie power semacam pulak, tapi aku tak sure sebab tak ushar plak track record sepanjang sebulan dua nie. Then aku ada terbaca dalam dailymail, and some statistik yang buat aku kagum sekejap.



Kalau tengok daripada angka kat atas tue, Liverpool merupakan pasukan kedua yang paling menyerlah semenjak awal tahun 2015. Dan untuk perhatian, team yang paling menyerlah adalah Wolfsburg. Siapa sangka kan. 

Kini team wolfburg menduduki tempat kedua Bundesliga dibelakang Bayern Munich. Beza antara kudua pasukan boleh tahan juga sebenarnya, dalam 8 mata. Namun, kalau diikutkan pencapaian mereka pada tahun 2015, mereka adalah pasukan yang terbaik.

bas dost

Siapa sangka kan... Kalau korang nak tahu, kalau di Spain, kelab valencia antara yang menunjukkan peningkatan yang sangat memberangsang, manakala di serie A, juventus masih menunjukkan rentak kejuaraan, dan kelab pertengahan, Torino juga menunjukkan rentak kemenangan yang agak konsisten.

Aku sebenarnya lebih suka kalau nak cakap mengenai kelab Borussia Dortmund. Siapa sangka dari tempat terakhir liga, kini berada dipertengahan liga dengan 4 kemenangan, satu seri dan satu kalah. Ish, kalau nak sembang pasal Dortmund nie, kena satu entry lagi kot...

Hahahhaha...

Ps: saper kenal stiker Wolfburg tue.... Apesal tiba-tiba power plak... Huhuhuh

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit


    Recent Comments Widget