Tuesday, August 19, 2014

Ini baru legend!!!



Penceroboh padang, Jordan Dunn 22 tahun berlari sejauh 80 ela sebelum mengambil sepakan percuma Spurs ketika perlawanan Spurs menentang West Ham. Sambil berlari, beliau juga dikejar oleh pengawal perlawanan tersebut.

"Saya tahu saya telahpun melakukan kesalahan, namun, ia sangat berbaloi-baloi." kata Dunn mengulas kejadian berkenaan.

Dunn kemudian menghabiskan masa semalaman di balai polis Forest Green dan telah didakwa atas dakwaan menggangu perlawanan dan menceroboh padang ketika perlawanan sedang berlangsung.


"Telefon saya tidak henti-henti berbunyi malah Gary Lineker juga berTweet mengenai perihal saya. Malah rakan-rakan saya mengatakan saya seorang lagenda." komen Dunn sambil ketawa ketika ditemuramah wartawan.


"Saya mungkin berhadapan hukuman larangan ke stadium selama 10 tahun dan denda  £5,000. Namun, larangan itu tidaklah membimbangkan saya, tapi saya agak risau mengenai denda yang dikenakan" kata Dunn sambil ketawa.



"Ibu saya tidak begitu gembira dengan kejadian yang berlaku, tapi dia juga ketawa ketika saya berlari dan menedang bola tersebut." katanya lagi ktika mengakhiri temurahan beliau dengan wartawan Kent Online.



Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget