Tuesday, January 6, 2015

Steven Gerrard mengganas.. AFC Wimbledon 1-2 Liverpool.


Lawa jugak la gol free kick dari Steven Gerrard semalam. Aku pun tak faham, asal ada niat nak keluar dari kelab, tiba-tiba mesti jadi power. Sama kes macam Xavi Alonso beleum berhijrah ke Real Madrid, sama juga kes kepserti Luis Suarez sebelum berhijrah ke Barcelona. Kini penyakit tue kat Gerrard pulak.

Semalam, Liverpool menentang AFC Wimbledon dan menang 1-2. Teka siapa score sampai 2 bijik tue kalau tak bukan Steven Gerrard. Dan aku harap momentum itu berterusan sampai hujung musim. Apa tidak nya, Liverpool sekarang di tangga ke 8 liga. Malah tak begitu menyengat pun semasa Boxing Day tempoh hari. 

Tapi semalam, bukan perlawanan liga, tetapi untuk FA Cup. Daripada apa yang aku baca, nampak gaya, Liverpool telahpun melupakan hasrat mereka untuk bersaing dalam Liga, dan kini lebih kepada untuk masuk top 4 liga ajer. Haihh... Berhabis berjuta, macam tue jugak. Kalau dalam January trasfer nie tak beli player yang boleh buat gol, nampak gaya, tahun nie, ada gaya jadi macam Manchester United tahun lepas.

sedikit Gambar aku belanja pasal game semalam. huhuhu...













huhuhuh....

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget