Tuesday, January 6, 2015

Lama aku tak menulis..


Aku rasa, lama jugak aku tak menaip atau menulis kat Stylo Sport nie. Thanks to admin Ewento Marcello sebab cover untuk aku. Aku pun tak tahu sebab apa sejak kebelakangi aku jarang-jarang sangat nak bercerita dalam Stylo Sport nie. So, sekarang nie, new day, new year, and new objective bagi aku untuk Stylo Sport.

Banyak cerita jugak sebenarnya yang terbuku, dan rasanya last entry aku pasal pengalaman aku bersama-sama Ultras Malaya semasa Malaysia menentang Thailand di AFF SUzuki Cup 2014 yang lalu. Pengalaman yang sangat berharga. Dan selepas ini, berkemungkinan besar, aku akan terus bersama-sama UM untuk menyokong pasukan Malaysia, walaupun Malaysia kalah.

Hahahha...

So, now i'm back in action... Iyarhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

ps: saja letak gambar Gerrard sebab mamat nie nak pencen Liverpool dah...sop sop sop...


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget