Tuesday, December 30, 2014

Champ Man 15 - Game untuk yang bercita-cita jadi Manager

 

Ni lah game yang aku paling suka main time study-study dulu. Kalau main, kompom tak tidur malam punya. Itu dah kira paling bermoral lah. Lagi teruk, balik kelas je terus menghadap PC. Kalau dulu, game ni namanya Championship Manager atau CM. Ekceli kawan aku yang ajar main ni. Mula-mula tu susah gak nak faham. Tapi bila da dapat beli player star, memang eksaited ko.


Tapi company ni sebenarnya telah berkubur selepas game CM10. Aku last main pun rasanya CM05. Lepas tu bertukar ke Football Manager atau FM.

Antara game-game dari developer ni:-








Aku memang prefer CM ni dari FM sebab kita boleh arrange position player ikut selera tekak kita. Tapi kalau FM kita kena follow formation yang di beri sahaja.


Semalam aku pun buka la google play. Saja nak tengok apps paling hot dalam tahun 2014. Lepas tu aku terpandang la game ni. Ape lagi, aku pun download la. Tapi masalah duit dia bagi sikit ja. Da la hanya boleh manage certain team saja. Kalau nak manage top team, kena ada certain point yang di panggil badge. Untuk dapatkan point tu, terpaksalah manage team yang bawah dahulu.

Di sebabkan sifat sabar yang menipis, lantas aku pun cari la apps game ni yang dah siap hack. Cari punya cari, jumpa juga akhirnya. Tapi still tak boleh manage top team juga. Tapi takpa, sebab aku ada banyak duit. Duit yang di beri lepas hack dalam 134 juta pound sterling. Banyak tuh. Tapi untuk setiap kelab, transfer budget adalah terhad. Tak boleh beli mahal-mahal. Sebab terikat dengan undang-undang kelab. Tapi berbekalkan duit tu juga, kita boleh upgrade bendalah lain macam coach, facilities dan ........ Bagi yang gemarkan game ni, nah link untuk download. Main terus di henpong korang. Tak payah dok ngadap PC.

https://drive.google.com/file/d/0B1kOOLJTfqw0bXRUQzFKRGFPWlE/view?usp=sharing





Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget