Monday, November 17, 2014

Senarai pemain Malaysia di AFF Suzuki Cup 2014 mengundang tanda tanya..


Persiapan Malaysia untuk saingan kejohanan AFF 2014 memang terbaik. Skuad Dollah Salleh dilihat kini berada dalam prestasi yang memberangsangkan. Dengan kemenangan 4 perlawanan daripada 5 perlawanan, Malaysia dijangka akan mengekalkan prestasi kemenangan ini berterusan dan seterusnya menjulang Piala AFF dan mengharumkan nama negara di persada cakerawala....

Puih.....

Bukan aku nak cakap la.. Kalau begini lah team Malaysia nanti, memang jahanam. tak nampak satu game pun yang memperlihatkan kematangan pasukan Malaysia dalam menghadapi cabaran AFF nanti. kalau korang baca ayat aku yang kat atas tue, memang aku sengaja mencurah minyak ke api sebenarnya.

Tadi aku dimaklumkan bahawa senarai penuh 22 orang pemain telah pun dikeluarkan oleh abg Dol untuk menghadapi Kejohanan Piala AFF. Berikut adalah senarai nama tersebut:


Huhuhu... komen aku, pasal senarai nie, nanti aku catatkan sekali dengan komen-komen yang memberangsangkan di laman-laman sosial yang kebanyakkan memaki hamun jer ... ahahhahaha

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget