Monday, November 24, 2014

Liverpool kalah lagi... Crystal Palace 3-1 Liverpool.

 

Aku dah tak tahu nak cakap apa dah. Game semalam pun macam boring gila. Possession bagi Liverpool sangat baik, tapi peluang yang dihasilkan sangat mengecewakan. Walaupun perlawanan tersebut dijangka pada mulanya, memungkinkan menjadi batu loncatan untuk Liverpool meraih kemenangan, tapi pada hakikatnya, Crystal Palace lebih memukau dan bermain dengan lebih baik.

Haih...


Tiba-tiba teringat statement member aku, bila cakap Luis Suarez blah dari Liverpool, Liverpool akan kembali menghuni di pertengahan liga. Nampaknya, hakikat tersebut terpaksa aku terima. Nampak sangat peluang yang dihasilkan sangat tidak begitu baik. Akhirnya, Liverpool kalah lagi.




Separuh masa pertama berakhir dengan jaringan 1-1 hasil dari gol oleh Lambert dan kemudian di Gayle. Perlawanan seimbang, tiada cubaan merbahaya, namun pada separuh masa kedua, Liverpool nampak gorang. seperti tiada idea untuk menjaringkan gol. Gerakan Countinho dan Sterling nampak terbatas. Malah terdapat beberapa sepakan jauh oleh Gerrard, namun kesemuanya melewati palang gol. Nampaknya, zaman kegemilangan Gerrard mungkin sudah berakhir. Tiada lagi sepakan peluru dari luar kotak oleh Gerrard.



Pendek kata, semalam, Crystal Palace memang layak untuk menang. Gol hasil jaringan  Gayle, Ledley dan Jedinak memang terbaik. Yang terbaik adalah daripada tendangan percuma daripada Jedinak.



Memang kekalahan Liverpool nie buat mood aku swing. Cilakak... Bertubi-tubi message masuk dalam handphone aku semalam. Kena bahan kaw-kaw nya semalam. hahahhaha.. Aku redha. Nak buat camana, dah Liverpool main macam haram ja semalam...

Haih.. Aku pasrah...


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget