Friday, November 28, 2014

AFF Suzuki Cup 2014: Copot dan Kunalan cedera...


S. Kunalan dan Copot (Safiq Rahim) berkemungkinan akan disisihkan untuk perlawanan menghadapi Singapura, esok disebabkan cederaan yang dialami ketika bertemu Thailand tempoh hari. Walaupun pada hakikatnya, aku tak berapa gemar sangat dengan kedua pemain ini secara peribadi, tetapi dengan ketiadaan mereka, diharap Abg Dol akan memikirkan sesuatu untuk penampahbaikkan bagi pasukan Harimau Malaya.

Malas aku nak bagi cadangan sebab calon tue banyak, malah calon yang tersenarai pun lagi banyak, tapi apakan daya, aku bukan dipihak FAM. Hahahha... Agak-agak kalau aku ada jawatan dalam FAM, mungkin aku boleh merencanakan sesuatu untuk pasukan Harimau Malaya. Aku akan letak Baddrul sebelah kiri menggantikan S. Kunalan, dan dibahagian tengah aku akan pakai Piya untuk support penyerang, Safee Sali aku suruh rehat dulu, bagi dia abih isap roko dulu dan yang pasti bila aku buat macam tue, dan Abg Dol tak boleh bangkang aku.... Opppss.... Hahhahahahah. Macam orang besar FAM pulak...

Hahhahahah

APapun, hakikatnya, perlawanan bertemu Singapura adalah perlawanan penentu masa depan Harimau Malaya dan masa depan Abg Dol sebagai ketua jurulatih Malaysia. MESTI MENANG... Itu yang pasti.




Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget