Wednesday, September 17, 2014

Liverpool 2-1 Ludogorets: Jaringan Gerrard waktu kecederaan penyelamat The Reds.


Nasib menang... Itu yang boleh aku katakan. Jaringan oleh Steven Gerrard pada mas kecederaan menyelamatkan Liverpool daripada dimalukan oleh Ludogorets di laman sendiri. Yang menariknya, kesemua jaringan dijaringkan pada 10 minit terakhir perlawanan.




Gol pertama dijaringkan oleh Mario Balotelli pada minit ke 82 setelah mendapat hantaran lintang daripada Moreno. Balotelli dilihat mengambil sedikit masa untuk memusingkan badannya sebelum melakukan flip rendah melewati kawalan penjaga gol Ludagorets. 



Namun pada minit ke 90, Pasukan lawan berjaya melakukan serang balas pantas setelah mencuri bola daripada kaki Sterling dan kemudian Dani Abalo berjaya menjaringkan gol untukuntuk mengikat Liverpool 1-1. 



Tetapi nasib menyebelahi Liverpool setelah pertahanan Liverpool, Manquillo dijatuhkan dalam kotak penalti yang membawa kepada sepakan penalti. Sepakan tersebut mudah diambil oleh kapten Liverpool, Steven Gerrard lalu membawa kepada kemenangan pertama kepada pasukan Liverpool dalam kempen Liga Juara-Juara.






Sedikit Recap perlawanan semalam..
Huhuhu...





Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget