Tuesday, September 23, 2014

Cuti panjang buat aku jadi lemau...

Bila dah cuti panjang nie, semangat aku nak update cerita pasal bola pun berkurang. Haih... Masalah betul lah. sedangkan, banyak jer cerita-cerita best yang boleh aku khabarkan disini. Tapi tak mengapa. memandangkan hari ini hari Selasa, rasanya masih tak terlambat aku nak berkongsikan idea dan buah fikiran untuk kita sama-sama fikirkan dalam memantapkan sukan yang kita cintai.

Nazmi Faiz dalam perlawanan bertemu Arab Saudi. Malaysia kalah 0-3.

Skuad Bola Sepak Malaysia
Pertama sekali, aku nk ceritakan pasal skuad bola sepak kita di Sukan Asia di Inceon, Korea Selatan. Rasanya, semua dah maklum yang pasukan Malaysia sudahpun terkeluar daripada persaingan Sukan Asia setelah tewas kepada Arau Saudi dengan kekalahan 0-3 dengan Zubir mendapat kad merah diseparuh masa pertama lagi. So apa pendapat korang semua? Kalau aku, senang ajer. Dah kalah, balik Malaysia. Jangan nak perabih duit untuk jalan-jalan dekat Korea tue sebab korang tak layak pun. ok. Prestasi? Hambar. Keputusan? Mendukacitakan. 

Wei Feng kena belasah dengan Lin Dan
Skuad Badminton Malaysia
Kalah juga. Diseparuh akhir kepada Skuad China. 0-3 juga. Haih... Pakat ker aper skuad Badminton dengan skuad Bola Sepak nie. Hahhahaha... Tapi apa yang menarik, Chong Wei kalah lagi kepada Cheng Long. Bergu kalah, pastu perseorangan Malaysia yang ke3 lawan Lin Dan, memang kurang harapan lah. So, dapatlah gangsa skuad badminton nie. Tak sangka, Lee Chong Wei main lagi. Aku rasa Chong Wei sepatutnya dah jadi coach, tapi sebab masih tiada orang yang mampu menggalas harapan Malaysia seperti mana Chong Wei, beginilah jadinya. Sedih...

West Ham vs Liverpool
Liverpool masuk gua.. Malas nak komen... Hahhahaha

Leichester vs Manchester United
United masuk gua juga. Nak komen, tapi nantilah... Hahhahahah

Chelsea vs Ex Chelsea
Lampard pemusnah, nak jugak komen. Lepas ini lah... Hahhaha

-luis Garcia

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget