Thursday, July 17, 2014

Aku dan Adidas Predator Accelerator..

Apa kasut bola idaman korang semua? Kalau aku, adidas predator accelerator. Gila susah nak cari sekarang. Dah boleh dikatakan tahap barang-barang yang mengalami kepupusan. Aku dah puas pusing KL, Penang, dan semua outlet sukan yang aku tahu.

Dan kasut adidas predator accelerator memang aku tak jumpa. Aku pernah tengok orang pakai masa main bola, tapi kali terakhir rasanya semasa aku 1st year masa kat Uni dulu. Sekarang aku dah anak dua. Lagilah susah nak cari.


Haih... Kalau rakan-rakan ada member nak jual kasut adidas predator accelerator, korang roger la aku. PM aku kuat-kuat. Bergantung dengan keadaan kasut tersebut, aku mungkin akan membelinya. HUhuhuh...

Antara wish list aku tue kasut adidas predator accelerator. Mana mau cari aaaaa???


-luis Garcia-
Recent Comments Widget