Tuesday, April 22, 2014

DAVID MOYES DIPECAT....


Akhirnya, Moyes dipecat.. Berita yang aku dapat beberapa minit yang lalu. Kalau pagi tadi still 50/50 tapi sekarang dah pasti. Dan aku dah tak boleh troll dah Moyes dah.. Sedihnya.

Tidak dapat aku katakan kesedihan aku setelah Moyes mengemudi Mancheste United selama 10 bulan berbanding dengan kontrak yang ditawarkan kepadanya iaitu 6 tahun.


Kalaulah 6 tahun Moyes mengurus Manchester United, mesti blog aku bertambah meriah... Tapi kalau diikutkan, rekod Moyes nie tak lah begitu teruk kalau nak dibandingkan dengan Abang Alex.


Apapun Moyes, bawak-bawaklah bersabar. Ini semua duniawi belaka...

Kami di Stylo Sport turut berdukacita atas pemergian David Moyes dari Manchester United.

Yang bersedih,

-luis Garcia-





Recent Comments Widget