Thursday, October 30, 2014

SHAME ON YOU !!! PIRATES - kritikan khas untuk penyokong JDT


Kamal Hisham Jaafar yang memang pedas berkata-kata di dalam blognya mengenai negeri Johor turut sempat melemparkan pandangannya yang sangat pedas mengenai penyokong JDT. Antara kata-kata yang di petik dari blognya:-


via ~ Kamal Hisham Jaafar

PENGUNAAN LAMBANG "LANUN" DAN "GANGSTER" JADIKAN segelintir Penyokong JDT berperangai macam Lanun dan Gangster "berlesen" .
INI VIDEO YANG SAYA BENCI DAN MALU NAK lihat. Kerana taksub dan percaya bahawa mereka adalah "Lanun" atau "Gangster" ada penyokong bertindak liar di luar batas-batas undang-undang. "APA MEREKA INGAT KUAT SANGAT KE?" Baru pakai logo Lanun pun dah eksyen!!
Polis pun tidak dihormati dan disepak terajang oleh segelintir MANUSIA HINA INI.
Sebagai Rakyat Johor dan penyokong JDT, saya BENCI KEPADA "LANUN BODOH" INI, saya percaya penyokong dan rakyat Johor tidak mahu kerana sebiji bola "BUDAYA LANUN ATAU GANGSTER " MERESAP menjadi budaya "HINA" kepada rakyat Johor.
Apa pun punca atau sebab insiden ini, tidak sepatutnya pasukan Polis "DISEPAK DAN DIHINA" hingga sebangsat ini oleh Lanun taksub ini.
Permainan Bola sepak sepatutnya menjadi cara mengeratkan Silatulrahim dan Persaudaraan BUKANNYA melahirkan lebih ramai manusia hina yang tidak bertamadun..."SHAME ON YOU !!! PIRATES"www.peguamkamalmenulis.blogspot.jp
KAMI MAHU KEMENANGAN BERMARUAH BUKAN MENANG BAGAI PELACUR (tiada maruah).
Rakyat Johor ada asas pendidikan sistem Agama yang teratur, tunjukkan bahawa Penyokong JDT adalah First Class dan bertamadun. Walaupun ini hanya dilakukan oleh segelintir penyokong, NAMUN ianya perlu SEGERA dikawal dan dikekang supaya tidak menjadi budaya sosial yang memalukan Negeri Johor dan Negara Malaysia.
RAKYAT JANGANLAH LEKA DAN LALAI HANYA KERANA SEBIJI BOLA. INGAT ALLAH...INGAT KELUARGA sebelum melakukan sesuatu yang bersalahan dengan Agama dan adap sopan.



Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget