Thursday, June 5, 2014

Isa Samad akan 'belanja' skuad Felda United



Presiden Felda United, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad, telah berjanji bahawa pihak pengurusan akan memberi ganjaran kepada pemain jika mereka berjaya memenangi Piala FA buat kali pertama dalam sejarah mereka. 

Walau bagaimanapun, Isa tidak mendedahkan dalam bentuk apa ganjaran adalah seperti yang dia mahu pemainnya untuk menjadi konsisten dan berazam untuk berjuang sehingga saat-saat akhir, tidak fikir tentang ganjaran. 

Menurut Astro Arena, Isa berkata, "Kami sentiasa memberi ganjaran kalau kami memenangi sebarang perlawanan, tetapi jika kami menang pertandingan ini, ganjaran akan lebih baik daripada biasa, tetapi perkara yang utama adalah untuk kekal fokus." 



Isa juga menambah bahawa mereka ingin menukar nama panggilan Felda United FC, ​​dari the Settlers kepada the Fighters, yang menurut beliau adalah relevan kerana setiap pemain mesti mempunyai semangat juang yang setiap kali mereka bermain bola sepak. 


Isa Samad yang dahulunya terkenal dengan isu rasuah, di harap dapat memberi ganjaran yang setimpal ye. Jangan pulak ko telan duit peneroka. LBJ dah jual tanah, Sendayan pun tengah jual tanah. Jangan ko jual Felda pulak lepas ni...
Recent Comments Widget