Friday, April 11, 2014

Gotze dan Reus, dulu kini dan selamanya...

Ada orang share dalam facebook pasal Gotze dan Reus, tapi gambar dia tak berapa cantik, so aku pun cari gambar yang elok sikit berkenaan Gotze dengan Reus. Bagi aku combinasi Gotze dan Reus memang menarik dalam barisan serangan Jerman menjelang Piala Dunia di Brasil nanti. Maknanya, game-game Jerman mungkin aku buat review, kesemuanya. Kalau aku mampu la.

Gotze dan Reus memang terkenal dikalangan peminat Jerman dan merupakan produk Dortmund. Tapi apakah daya, persona Pep Guardiola telah menarik Gotze ke Bayern Munich. Kalau nak cerita pasal Gotze, nanti lah aku story, tapi aku just nak share pasal Gotze dan Reus..

Heheheh...

Sebelum Reus menyertai Dortmund


Setelah Reus menyertai Dortmund

 
Dan kini bermusuh


Namun kembali menyerang dalam barisan serangan Jerman di Brasil nanti. Gotze dan Reus...




 
-luis Garcia-
Recent Comments Widget