Friday, March 28, 2014

Ronaldo dan Bale bersengketa



Ronaldo dan Bale kini bersengketa ekoran kegagalan Bale mengambil sepakan percuma ketika menentang Sevilla yang menyaksikan Real Madrid kecundang 1-2.


Sepakan percuma selalunya di ambil oleh Ronaldo. Tetapi pada perlawanan itu Bale telah menawarkan diri untuk mengambilnya. Ancelloti dalam laman sosialnya memberikan semangat kepada pemainnya dengan menyatakan

"Cristiano Ronaldo marah kerana kita telah kalah, tidak lebih dari itu. Sekarang kejuaraan La Liga menjadi lebih rumit kerana kita berada di belakang. Ia lebih rumit tetapi tidak mustahil. 
Ia bukan masalah. Pasukan ini telah kehilangan mata menentang pasukan yang lebih kecil. Kejuaraan La Liga menjadi rumit dan ia mempunyai pasukan yang kuat dan setiap perlawanan adalah sukar. Kita perlu berfikir tentang diri kita sendiri. Kami kehilangan dua perlawanan tetapi kami perlu percaya kita boleh memenanginya. Kami berada di belakang tetapi kita perlu percaya ia tidak mustahil."

Real Madrid ketinggalan 3 mata di belakang pendahulu La Liga,Atletico Madrid dan berada di kedudukan ke 3 di belakang Barcelona.
Recent Comments Widget