Monday, March 31, 2014

Aku tak sangka Chelsea kalah ari Sabtu lepas...


Gol...

Aku sebenarnya betul-betul tak sangka Chelsea kalah sabtu lepas dengan Crystal Palace. Gol sendiri daripada John Terry. Gol masih dijaringkan oleh team Chelsea tapi masuk gawang sendiri...

hahahhaha...

Apapun sebagai menyokong tegar LFC, aku sangat-sangat berterima kasih kepada Crystal Palace kerana telah membuka ruang kepada LFC untuk berada ditahta liga buat kali pertama. Bukan senang nak duduk atas tue, gayat rasa. Al maklumlah, bertahun duduk tengah-tengah aja, kini duduk atas..

Hew hew hew... Gayat.....

Aku sebenarnya baru tengok game ulangan Crystal Palace dengan Chelsea lepas game Liverpool dengan Spurs  (live) semalam. Mula-mula aku rasa pelik tengak table lepas LFC menang dengan Spurs, sebab duduk di tahta liga, rupa-rupanya Chelsea kalah dengan Crytal Palace. Lembab betul aku. Nampak sangat tak peduli perlawanan hari Sabtu punya. Actually bila tengok game tue balik, sebenarnya Chelsea memang banyak peluang, tapi tak ada luck malam tue. Siap Mourinho tensen dengan budak kutip bola lagi...


Haih.. Dengan budak pun nk gaduh...

So, kepada rakan-rakan, sanak saudara, member-member, sahabat taulan, adik kakak, pakcik-pakcik, atok-atok, yang mana memang penyokong tegar Chelsea nie, keluar gua lah wei..

Kah kah kah....

Lagi info terkini, Mourinho punya la bengang dekat striker-striker dia, nampak gayanya mungkin season depan Chelsea akan menggunakan penyerang terbaru. Yang sedia ada, sama ada jual atau loan jer. Kalau aku jadi Mourinho, aku iklan jer kat Mudah.my.


Dan calon yang Mourinho paling berkenan adalah.....
harga juta-juta nie.....


-luis Garcia-
Recent Comments Widget