Friday, April 24, 2015

Sibuk weh. Bukan sebab Liverpool kalah...

Dream team..
Siot ja korang nie. Aku sibuk erh, ada audit bagai, dok settle keja tak abih lagi, pastu cakap aku tak update sebab Liverpool kalah..  hahahhahah... Walaupun Liverpool kalah, aku tetap update jugak la weh. (kalau rajin)

Hahahhahaha..

Apapun, sehari dua nie memang memanjang ja cerita pasal Liverpool. Tukar manager la, 10 orang player nak keluar Liverpool la, Gerrard menangis sebab tak dapat medal tahun nie la.


Itu biasa. Aku dah lali dah. Aku dah redho dah betapa lemaunya Liverpool tahun ni berbanding tahun lepas. Terkesan daripada Luis Suarez meninggalkan Liverpool, sehingga saat ini, masih belum dapat 'recover' sepenuhnya.

Ok. Aku ada beberapa isu nak cakap nie, tapi tak pasti, sempat atau tidak aku nak update untuk harinie. Tapi, bukan nak kata la, cita pasal bola nie, byk sngt info au nk load, sampai tak terkeluar dari otak nie. Tapi apapn, aku mesti cerita punya, terbaik untuk Stylo Sport.

Chow dulu.. Nanti aku story lain.

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Outfit
    Recent Comments Widget