Monday, August 25, 2014

Link-link untuk Live Streaming di Stylo Sport.


Sebelum nie, ada kawan-kawan tanya aku, tengok bola live streaming kat mana? So aku jawab la ambik kat internet. Sebenarnya, banyak game live streaming yang korang boleh kutip dalam internet, cumanya, beza daripada segi kualiti gambar.

Antara gambar-gambar live streaming semalam. Gambar cun bro. Aku snap gambar nie guna hanset aku jer...




Kebiasaannya, aku akan tengok yg HD nya resolusi. Baru puas hati sikit. so far, aku berpuas hati setelah aku melanggan internet Unifi untuk tengok bola. Leh tengok highlight, malah boleh tengok game anytime yang aku suka. Dulu pernah melanggan Astro, tapi sebab tak larat nak bela Astro, aku ambik Unifi. Harga, lebih kurang jer. Memang ada pro dan contra, tapi itu semua terpulang kepada penggunaan kat rumah. Dan aku memang heavy user.

So, aku fikir, apa salahnya kalau aku kongsi link-link live streaming kat Stylo Sport? Jadi, kini Stylo Sport ada ruangan chat, yang membolehkan kami berinteraksi dengan pembaca-pembaca Stylo Sport secara terus. Dan dekat situ juga, aku rasa aku boleh kongsikan link-link live streaming kat ruangan chat tue. Kalau korang nak tengok bola, dan nak cari link untuk live streaming, korang boleh check link lat ruangan chat tue erk...

Kualiti, yang terbaik... hehehhehe.

Apapun Enjoy.

-luis Garcia-


Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget