Monday, March 24, 2014

Aku sokong Manchester United...

Untuk kali pertamanya aku penyokong Manchester United. Come on United, anda boleh melakukannya... You Never Walk Alone...

Hahahhaha...

Sebenarnya aku bukan sokong sangat pun, tapi aku nak City kalah jer. Senang sikit Liverpool untuk kekal mencabar Chelsea untuk saingan kejuaraan liga EPL. Kalau mengikut statistik, City dan United memang derby dari dulu lagi. Walaupun City dibawah liga, tetapi apabila melibatkan perlawanan antara kedua kelab ini, penyokong-penyokong naik hantu sikit. Aku pun tak paham..

Bagi aku kalau City menang, bertambah nipis peluang Liverpool untuk mencabar kejuaraan. Tapi kalau United menang, serius, aku akan buat satu review terbaik untuk perlawanan tersebut.

United sekarang ini memang dalam keadaaan mental yang kurang stabil, dengan Moyes tiba-tiba cakap yang mereka akan memenangi Liga Juara-Juara. Ikut dialah, kelab tue dia yang punya, tapi kadang-kadang, memang tak realistik sikit. Dengan kedudukan dalam liga nie no 7, Moyes memang ingin United terus ke Liga Juara-Juara di musim hadapan. Top 4 memang jauh dah, tapi kalau dia menang Liga Juara-Juara, compom dia akan bersaing  lagi untuk musim hadapan.

Bagi City pula, moral pemain memang dalam keadaan baik, tinggi dan inginkan kejayaan. Tapi kalau kalah esok, compom game seterusnya akan jadi kacau bilau. So, United kena menang dan aku sokong United esok.

So, jangan lupa menyaksikan perlawanan di antara United dan Citizen esok pukul 3.45pagi. Bukan esok, tapi pagi 26hb nie.. Dekat chanel mana? Aku pun tak tahu sebab dah terminate Astro bulan lepas. Aku main streaming ja kot tenet sekarang nie....

Hahhaha..

Come on United..

Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
As the reds go marching on on on!

(macam Fan United la plak...Hahhahaha)

-luis Garcia-
Recent Comments Widget