Thursday, August 21, 2014

Eden Dzeko kekal di Manchester City


Edin Dzeko akan kekal bersama Manchester City untuk empat tahun akan datang. Pemain penyerang dai Bosnia itu telahpun yang beliau berasa gembiara kerana dapat kekal di Manchester City sehingga 2018.

"Saya berasa gembira dan berbangga kerana dapat mempebaharui kontrak bersama Manchester City. Di sini, tempat saya bermain dan akan terus bermain sehingga 2018" kata Dzeko memalui laman Twitter beliau.

Dzeko telahpun menjaringkan 65 gol dengan 156 penampilan bersama Manchester City. Sebelum itu, Dzeko pernah bermain di kelab Budesliga, Wolfsburg sehingga tahun 2011.

Ketika ditemuramah oleh laman rasmi Manchester City, beliau neyatakan kegembiraannya kerana dilanjutkan kontrak beliau sehingga 2018. Malah beliau meliha masa depan beliau hanya bersama CIty dan tiada tempat yang lebih sesuai selain Manchester City.

Edin Dzeko, 28 tahun dilihat memperbaharui kontrak yang mana dalam masa yang sama mengikuti jejak beberapa rakan sepasukan beliau yang lain seperti Sergio Aguero, Vincent Kompany, Samir Narsi, Kolarov dan David Silva


-luis Garcia-

Dapatkan jersi bola murah di Stylo Shop
    Recent Comments Widget