Wednesday, April 30, 2014

Paulo Rangel akan bermain untuk Malaysia?

Bagi aku, ini cerita yang paling best untuk aku ulas. Kalau nak ulas pasal game Real dengan Bayern, semua orang dah tahu apa kesudahannya (baca disini). Tapi berita Paulo Rangel nak bermain untuk Harimau Malaya? Ini rare beb.. Dah la sekarang Paulo Rangel nie tengah performe gila. Top scorer kot dalam Liga Super sekarang.


Tapi apa yang aku dengar nie masih lagi samar-samar. Masih mencari statement penuh daripada Paulo Rangel  atau mereka yang berkenaan mengenai perkara ini. Aku tak tahu nk komen sama ada ini perkara yang baik atau tidak. Kalau ini caranya untuk menaikkan nama Malaysia di kancah bolasepak dunia, mungkin satu perkara yang elok, sebabnya dah ramai negara-negara lain yang buat. Tapi biasa la kan. Kita nie memang punya jati diri yang kental.

hehehehe

Kalau perkara ini benar-benar berlaku, aku ternanti-nanti reaksi macai-macai FAM tentang ini. Mungkin ada potensi untuk jadi drama terkini sementara menunggu pemilihan pada 25 Mei ini. Mana taukan...

Hahahahah

-luis Garcia-
Recent Comments Widget