Monday, April 21, 2014

Jom masuk gua....

Jom kawan-kawan, mari kita semua masuk gua...

Kah Kah Kah...

Kadang-kadang aku sedih jugak dekat team Man Utd untuk musim kali ini. Dah la kena masuk gua. Dan aku rasa mereka akan berada dalam gua dalam masa yang agak lama.

Untuk pengetahuan, Manchester United secara langsung tidak akan layak ke liga juara-juara untuk musim hadapan setelah tewas kepada Everton semalam. Kekalahan semalam memastikan yang pasukan Everton akan bersaing dengan Arsenal untuk tempat ke empat bagi saingan Liga Juara-Juara.



Dengan jaringan daripada Miralas dan Baines dah cukup untuk menutup terus peluang Manchester United untuk menjadi pasukan elite di Eropah. Kini MU dah menjadi pasukan belasahan. Aura kehebatan sudahpun hilang.

Aku sedih....

Kah Kah Kah....

Sampai tahap Grim Reaper pun dah mencari Moyes nie, nampak sangat dah kronik.....


Hahahahha...

-luis Garcia-

Recent Comments Widget